نحوه غیرفعال کردن صفحه ی BOX که موقع بازکردن KMPlayer در سمت راست ظاهر میشه
انجمن دانشجویان
مطالب آموزشی

حتماً شما هم اگه از نسخه ی جدید KMPlayer استفاده کرده باشید با اون صفحه ای که سمت راست بعد از چند ثانیه که از بازکردن برنامه میگذره ظاهر میشه و فیلمای جدیدو تبلیغ میکنه آشنا هستید برای غیرفعال کردن این صفحه دو راه(شایدم بیشتر من بلد نباشم) وجود داره که من یکیشو که از نظر خودم راحت تره رو میگم...برای اینکار فقط کافیه مراحل زیر رو طی کنید:
1) ابتدا وارد درایو C میشید.
2)پوشه ی windows رو باز میکنید.
3)وارد پوشه ی system32 میشوید.
4)فولدر drivers رو باز میکنید.
5)فولدر etc رو باز میکنید.
6)یک فایل به نام hosts در اون وجود داره که دوبار روش کلیک کنید بعدش از بین گزینه های موجود notepad رو انتخاب کنید.
7)توی یک خط جدید ابتدا این عبارت 127.0.0.1 رو و سپس با یک فاصله player.kmpmedia.net رو تایپ و فایلو ذخیره کنید.
8)حالا KMPlayer رو باز و از فیلم مورد نظر لذت ببرید...
با این کار جلوی اتصال نرم افزار به اینترنت گرفته میشه و دیگه این صفحه وا نمیشه...حتی در مواردی(من جمله خودم) دیده شده که با اومدن این صفحه دکمه های چپ و راستو بالا پایین کار نمیکنن که قبلاً یه کار دیگه میکردم ولی الان از این راه این مشکلو حل کردم ...راه دیگشم اینه که نرم افزارو بفرستی رو firewall که دیگه بیخیالش...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 3049
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



دیکشنری